Bestellen & Betalen


Palm Trees - DeHangmat.nl

Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de knop "In winkelwagen" te klikken. Klik vervolgens op "Naar de kassa" om te betalen. Vul je gegevens in en volg de stappen. Pas wanneer je op de knop "Bestelling afrekenen" klikt is je bestelling definitief.



Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je bij het invullen van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur wordt naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. De levering bevat alleen de producten (geen factuur).

Het is helaas niet mogelijk om een persoonlijke boodschap aan de bestelling toe te voegen.



Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dit is mogelijk. Klik hier voor onze adresgegevens en meer informatie.



Krijg ik een bericht als ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt meteen een orderbevestiging. Als je de bestelling direct betaalt, ontvang je ook direct de factuur. Je ontvangt de verzendbevestiging met een track en trace nummer wanneer wij je bestelling hebben overhandigd aan onze vervoerder.



Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Zolang je de bestelling niet hebt betaald, hoef je de bestelling niet te wijzigen of te annuleren. Plaats gewoon een nieuwe bestelling. De oude bestelling wordt na enkele dagen automatisch geannuleerd.

Als je een betaalde bestelling wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.



Kan ik een product bestellen dat niet op jullie website staat?

Mocht je iets willen bestellen wat niet meer op onze website staat, dan adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen we je vertellen of het product binnenkort weer op voorraad is.



Kan ik als bedrijf bestellen?

Dat is mogelijk! Vul gewoon je bedrijfsnaam in bij het afrekenen. Is het bedrijf gevestigd in de EU maar buiten Nederland? Vul dan ook het btw-nummer in. Wij bezorgen je dan een btw-verleggingsfactuur.



Kan ik korting krijgen als ik een grote bestelling plaats?

Bij grotere bestellingen (meer dan 10 hangmatten) bekijken we per geval wat er mogelijk is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.



Palm Trees - DeHangmat.nl

Betaling


Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Afhankelijk van het gekozen land kun je met de volgende betaalmethoden betalen:

Apple PayApple Pay: Veilig betalen met je Apple device.

Credit cardCreditcard: Veilig betalen met je creditcard.

PayPalPayPal: Veilig betalen met je PayPal-rekening.

Bank transferOverschrijving: Betaal via overschrijving volgens de instructies die je per e-mail hebt ontvangen.

BanContactBanContact: Veilig betalen met internetbankieren via je persoonlijke bank.

BelfiusBelfius: Veilig betalen met internetbankieren via je persoonlijke bank.

EPSEPS: Veilig betalen met internetbankieren via je persoonlijke bank.

GiropayGiropay: Veilig betalen met internetbankieren via je persoonlijke bank.

iDEALiDEAL: Veilig betalen met internetbankieren via je persoonlijke bank.

KBCKBC: Veilig betalen met internetbankieren via je persoonlijke bank.

KlarnaKlarna - Betaal later: Betaal binnen 14 dagen nadat je de producten hebt ontvangen.

KlarnaKlarna - Opsplitsen: Betaal binnen 3 tot 36 maanden nadat je de producten hebt ontvangen.

MyBankMijn bank: Veilig betalen met internetbankieren via je persoonlijke bank.

Przelewy24Przelewy24: Veilig betalen met internetbankieren via je persoonlijke bank.

SOFORT bankingSOFORT-bankieren: Veilig betalen met internetbankieren via je persoonlijke bank.

Powered by Mollie



Hoe werkt betalen met creditcard?

Kies tijdens het bestelproces voor 'Creditcard' als betaalmogelijkheid. In de volgende stap kun je je creditcardgegevens invoeren op een beveiligde pagina. Wij accepteren alle creditcards.

Mastercard Maestro Visa Visa American Express Cartes Bancaires CartaSi Dankort Nordea PostePay Powered by Mollie



Hoe werkt betalen via overschrijving?

Kies tijdens het bestelproces voor "bankoverschrijving"; in het volgende scherm zie je de betalingsspecificaties, die je na bevestiging per e-mail ontvangt. Je kan het bedrag nu overmaken op ons IBAN-nummer, onder vermelding van het juiste referentienummer. Het duurt meestal 1-3 werkdagen om de bankoverschrijving te verwerken.



Hoe werkt betalen via Klarna-Betaal later?

Met Klarna's 'Betaal later' kun je je bestelling betalen nadat je deze hebt ontvangen en hebt besloten deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.

Betalen met Klarna is veilig en gemakkelijk. De betalingsgegevens van je aankoop staan vermeld op de factuur die je van Klarna ontvangt. Je hebt 14 dagen de tijd om de Klarna-factuur te betalen.

Klarna voert een gegevenscontrole uit om je verzoek om later te betalen goed te keuren. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals beschreven in haar privacyverklaring. Mocht je verzoek om later te betalen onverhoopt niet geautoriseerd worden, kun je uiteraard betalen via een van onze andere betaalmethoden.

Voor vragen over de betaling van een Klarna factuur dien je contact op te nemen met Klarna. Je hebt namelijk een overeenkomst met Klarna. Wij kunnen je openstaande bedragen of betalingen niet inzien.



Worden alle betaalmethoden even snel verwerkt?

Alle bestellingen worden direct na betaling verwerkt. Indien op werkdagen voor 16.00 uur besteld en betaald, wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden.

Een bestelling die betaald wordt via bankoverschrijving, wordt meestal na 1-3 werkdagen verzonden. Kies een van de directe betaalmethoden wanneer je je bestelling direct wilt ontvangen.


Vragen, of lekker lui vanuit je stoel bestellen?

Nieke Kop
Nieke Kop

Bel De Hangmat Hotline